Wybierz miasto: Wybierz miasto
  • Warszawa

Wybrałem zły sposób płatności. Jak to zmienić?

Jeśli na koncie masz kody promocyjne na darmowe przejazdy, zostaną one wykorzystane przy najbliższym przejeździe. Nie ma możliwości wyłączenia kodu i zachowania go na później.

Natomiast zawsze można zmienić formę płatności: wybrać kartę płatniczą, z której będzie pobrana opłata lub zastosować kredyty, aż do momentu zakończenia kursu.

Jeśli opłata została już pobrana, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w aplikacji. Znajdziesz go w zakładce HISTORIA wybierając kurs, do którego chcesz zastosować zmiany.

  • Wybierz przycisk POTRZEBUJESZ POMOCY na dole ekranu
  • Z listy wybierz “Mam problem z opłatą za przejazd”
  • Następnie naciśnij “Chcę skorzystać z innej metody płatności”
  • Teraz pozostaje tylko wybrać odpowiednią kartę płatniczą: w białym polu wpisz 4 ostatnie cyfry odpowiedniej karty płatniczej.
  • Zespół obsługi klienta odpowie na Twoje zgłoszenie w ciągu 48 godzin.

Napisz czego Ci brakowało w powyższym artykule?

Wyślij

Czy artykuł był przydatny?

Dalej potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!
Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę cookies