Wybierz miasto: Wybierz miasto
  • Warszawa

Zgubiony przedmiot

Jeśli zostawiłeś coś w samochodzie i chcesz skontaktować się z kierowcą po zakończeniu przejazdu:

  • Otwórz historię swoich przejazdów w aplikacji Uber:
    Zagubiony przedmiot
  • Wybierz przejazd, którego dotyczy zgłoszenie klikając na nie:
  • Przejdź do sekcji pomocy, dotyczącej tego przejazdu klikając na “POMOC?” na dole strony:
  • Wybierz kategorię “Zgubiony przedmiot”, pierwszą na liście:
  • Najszybszym sposobem na odzyskanie zguby jest bezpośredni kontakt z kierowcą po zakończeniu przejazdu. Zadzwoń do swojego kierowcy, aby zapytać czy znalazł przedmiot w samochodzie.
  • Twój numer jest szyfrowany gdy dzwonisz do kierowcy, wprowadź go na dole strony:
  • Jeśli po kilku próbach nie możesz skontaktować się z kierowcą, wybierz opcję kontaktu z Obsługą klienta Uber.  Opisz przedmiot, który zginął i podaj dzień, w którym to się stało, a pomożemy Ci odnaleźć Twoją zgubę.

 

 

Napisz czego Ci brakowało w powyższym artykule?

Wyślij

Czy artykuł był przydatny?

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę cookies