Wybierz miasto: Wybierz miasto
  • Warszawa

Jak anulować przejazd?

Naciśnij na biały pasek na dole ekranu i wybierz opcję ANULUJ PRZEJAZD, a następnie POTWIERDŹ wybór i podaj powód rezygnacji.

Kontakt Kontakt

Obowiązuje „zasada 5 minut”:
Przejazd można anulować całkowicie bezpłatnie do 5 minut po złożeniu zamówienia oraz gdy kierowca spóźnia się o więcej niż 5 minut od szacowanego czasu przyjazdu. Wyjątkiem jest sytuacja, w której kierowca jest już na miejscu, a Ty anulujesz przejazd. Zostaniesz wtedy obciążony opłatą za anulowanie w wysokości 10 zł.

W przypadku, gdy anulowanie przejazdu nastąpi po 5 minutach lub jeśli pasażer nie pojawi się na miejscu rozpoczęcia kursu, kierowca może anulować kurs po 5 minutach i zostanie naliczona opłata w wysokości 10 zł. Opłata ta pokrywa koszty dojazdu do pasażera.

Napisz czego Ci brakowało w powyższym artykule?

Wyślij

Czy artykuł był przydatny?

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę cookies