Wybierz miasto: Wybierz miasto
  • Warszawa

Jak anulować przejazd?

Naciśnij na biały pasek na dole ekranu i wybierz opcję ANULUJ PRZEJAZD, a następnie POTWIERDŹ wybór i podaj powód rezygnacji.

Kontakt Kontakt Rezygnacja

Obowiązuje „zasada 5 minut”:
Przejazd można anulować całkowicie bezpłatnie do 5 minut po złożeniu zamówienia oraz gdy kierowca spóźnia się o więcej niż 5 minut od szacowanego czasu przyjazdu. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy kierowca jest już we wskazanym przez Ciebie miejscu zanim upłynie 5 minut.

W przypadku, gdy anulowanie przejazdu nastąpi po 5 minutach lub jeśli pasażer nie pojawi się na miejscu rozpoczęcia kursu, kierowca po 5 minutach anuluje przejazd i zostanie naliczona opłata w wysokości 10 zł. Opłata ta pokrywa koszty dojazdu do pasażera.

Napisz czego Ci brakowało w powyższym artykule?

Wyślij

Czy artykuł był przydatny?

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę cookies