Wybierz miasto: Wybierz miasto
  • Warszawa

Kiedy dzwonić do pasażera?

Uber chroni prywatność Kierowcy za pomocą anonimowego numeru telefonu używanego do kontaktu z Pasażerem.


Jeśli masz wątpliwości w jaki sposób rozpoznać pasażera który zamówił przejazd, obejrzyj poniższe wideo


 

Aby zadzwonić do Pasażera należy wybrać numer kontaktowy, który znajduje się zakładce KONTAKT w aplikacji Uber Partner.  Aby to zrobić:

  1. Kliknij w ikonę notesu w prawym górnym rogu ekranu
  2. kliknij KONTAKT
  3. następnie ZADZWOŃ
  4. Gotowe

 

Pamiętaj, aby dzwonić do Pasażera tylko, gdy jest to konieczne np.:

  • Gdy oczekujesz kilka minut na Pasażera, a on nie przychodzi;
  • Gdy musisz stanąć w innym miejscu niż jest to wskazane na mapie w aplikacji (np. z powodu zakazu zatrzymywania, braku miejsca do postoju);
  • Gdy czas dojazdu się znacząco wydłuża.

Napisz czego Ci brakowało w powyższym artykule?

Wyślij

Czy artykuł był przydatny?

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę cookies