Wybierz miasto: Wybierz miasto
  • Warszawa

Ogólne informacje

Aby pomóc osiągnąć sukces Kierowcom Uber, stworzyliśmy przejrzysty system ocen, który umożliwia ocenianie zarówno Kierowców, jak i Pasażerów. Ma to na celu dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług oraz zapewnienie komfortu wszystkim użytkownikom platformy Uber.

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Kierowcy dokładną informację zwrotną od Pasażera, uwzględniającą średnią ocenę jakości przejazdu oraz pozytywne komentarze i wskazówki na temat tego, co wymaga ulepszeń.

Informacje ogólne

Co tydzień Kierowca otrzyma od nas maila z podsumowaniem ocen, jakie otrzymał w ostatnim czasie.

  • Średnia ocena na poziomie 4,9 i więcej to rewelacyjny poziom obsługi!
    Kierowca powinien być z siebie dumny i dalej utrzymywać jakość swoich usług na tak wysokim poziomie. Gratulacje!
  • Średnia ocena powyżej 4,8 to bardzo dobry poziom.
    Kierowca ze średnią powyżej 4,8 powinien być zadowolony z poziomu świadczonych usług. Tak trzymać!
  • Średnia ocena powyżej 4,7  to dobry poziom.
    Kierowca wciąż może poprawić swoją ocenę, aby pasażerowie byli jeszcze bardziej zadowoleni. Więcej wskazówek w sekcji o tym, jak być kierowcą na pięć gwiazdek
  • Średnia ocena pomiędzy 4,6-4,7  to poziom poniżej średniej.
    Istnieje kilka rzeczy, które mógłbyś poprawić. Jeśli masz chęć dowiedzieć się więcej, przyjdź na jedno ze spotkań doszkalających.
  • Średnia ocena poniżej 4,6 po 150 przejazdach
    Konto Kierowcy zostanie dezaktywowane. Dla tego Kierowcy został przygotowany specjalne spotkanie doszkalające z jakości obsługi klienta i wykonywanych usług. Po ukończonym kursie, jeśli Kierowca otrzyma pozytywną decyzję, jego konto zostanie od razu aktywowane i może ponownie zacząć korzystać z Uber. Dodatkowo, Uber korzysta z innych statystyk i jeśli średnia po wykonaniu mniejszej liczby przejazdów niż 150 jest poniżej 4,6, również może tymczasowo dezaktywować konto, do czasu odbycia spotkania doszkalającego i wyjaśnienia przyczyn niskich ocen.

Zachęcamy do aktywnego korzystania z aplikacji Uber oraz dbanie o jak najlepszą jakość swoich przejazdów. Z doświadczenia naszych Kierowców wiemy, że dzięki systemowi ocen stale ulepszają swoją obsługę. Wysokie noty odzwierciedlają satysfakcję Pasażerów, więc im będzie ona wyższa, tym częściej będą korzystali z przejazdów z Uber, a Kierowcy będą więcej zarabiali.

  • Korzystając z najnowszej wersji aplikacji Uber w zakładce Oceny możesz się dowiedzieć, co pasażerowie chwalą, wystawiając oceny 5-gwiazdkowe i dlaczego dają niskie oceny. Dzięki tym informacjom możesz pracować nad poprawą swojej średniej oceny.

Napisz czego Ci brakowało w powyższym artykule?

Wyślij

Czy artykuł był przydatny?

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę cookies