Wybierz miasto: Wybierz miasto
  • Warszawa

Jak obliczane są oceny?

  • Po zakończonym kursie, Pasażer może ocenić Kierowcę, przyznając mu od 1 do 5 gwiazdek.
  • Pasażer nie ma obowiązku oceniania Kierowcy od razu po zakończonym kursie. Niekiedy robią to dopiero po pewnym czasie, kiedy korzystają z aplikacji ponownie w celu zamówienia kolejnego przejazdu.
  • Po zakończonym kursie Kierowca również ocenia Pasażera.

Ze względu na wymóg ochrony prywatności, Kierowca nie ma możliwości sprawdzenia oceny kursu wystawionej przez pojedynczego Pasażera i odwrotnie (Pasażer nie będzie widział, w jaki sposób Kierowca ich ocenił).

Oceny, które są widocznie w Panelu Partnera/Kierowcy to oceny, które Kierowca wystawił Pasażerowi, a nie oceny, które Pasażer przyznał Kierowcy.

Ocena Kierowcy bazuje na obliczonej średniej z ponad 500 przejazdów. Tak duża próba pozwala rzetelnie ocenić poziom satysfakcji Pasażerów z usługi wykonanej przez Kierowcę.

Na ogólną ocenę mają wpływ wszystkie odbyte przejazdy, a nie jeden konkretny. W związku z tym nie należy przejmować się pojedynczymi słabszymi ocenami.

Od czasu do czasu każdy Kierowca trafia na niezadowolonego Pasażera. Lepiej skupić się na uzyskaniu jak największej liczby ocen pięciogwiazdkowych.

Aktualna ocena

  • Korzystając z najnowszej wersji aplikacji Uber w zakładce Oceny możesz się dowiedzieć, co pasażerowie chwalą, wystawiając oceny 5-gwiazdkowe i dlaczego dają niskie oceny. Dzięki tym informacjom możesz pracować nad poprawą swojej średniej oceny.

Napisz czego Ci brakowało w powyższym artykule?

Wyślij

Czy artykuł był przydatny?

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę cookies