Wybierz miasto: Wybierz miasto
  • Warszawa

Dlaczego przelew jeszcze do mnie nie dotarł?

Zanim zgłosisz nam problem z płatnością, upewnij się, że żadna z poniższych sytuacji nie miała miejsca:

 

  • sprawdź w swoim banku czy nie nastąpiło przekroczenie limitów wpłat na Twoim koncie
  • dane dotyczące płatności w zakładce “Bankowość” zostały zaktualizowane w poniedziałek
    • w takiej sytuacji przelew mógł zostać wykonany na numer konta, który był wpisany poprzednio na Twoim profilu
    • lub zostanie wykonany w kolejnym okresie rozliczeniowym jeżeli wcześniej dane bankowe nie były podane na Twoim profilu
  • przed wygenerowaniem ostatecznego zestawienia płatności, może w nim brakować kursów na kwotę powyżej 150 zł ponieważ takie przejazdy muszą być akceptowane ręcznie przez pracowników Ubera i następuje to zawsze przed przekazaniem płatności. Jeśli przejazd jest widoczny w historii Twoich przejazdów, jest również widoczny w naszym systemie
  • upewnij się czy dane dotyczące płatności zostały wpisane poprawnie. Jeśli gdzieś jest błąd przelew nie zostanie wykonany. Postępuj zgodnie z procedurą dostępną na stronie: JAK WPROWADZIĆ DANE DOTYCZĄCE KONTA BANKOWEGO?

 

Nawet jeśli zazwyczaj otrzymujesz przelew w środę a wieczorem nie ma go na Twoim koncie, poczekaj. Czasem może wystąpić jednodniowe opóźnienie. Pamiętaj, że przelew dociera na konto kierowcy najpóźniej w piątek. Jeśli w piątek nie otrzymasz płatności, skontaktuj się z nami!

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę cookies